Do PRESS THIS BUTTON TO SEE MIRACLE

Sunday

hurh :)

hey peeps, haha, suprise! im not sleeping like the whole day~ haha.. dis tyme syara nk masokkan gmba tyme syara g *pnty batu buroh at my hometown, terengganu.. knape? coz syara xdk kejer!!hahaha...


*pfft! actually gmba ney bkan kat pnty pon :p hahaha juz my sweety siblings.. both cmel , dorang ni cm buddy arh.. asek dok maen same2.. yg prempuan uh, name die *nur syahirah dania shes juz one years old.. n the other one, name ie *muhd alif ilham hes six years old :))
well *yg lawa tuh.. is my umi! dy mmg garang! but, penyanyang.

keyh, gmba syara msty ader -,- .. what? x lawA? HAHAHA.. kesah? tidak, bukan? tyme neh actually syara dok usha2 mamat jual eskem at dpan nun.. *okey merepek -,- bwahaha! next!
err.. okey, gmba syara lg *i love myself, so what? pfffft.. hahaha.. fyne next!
okey -,- .. im a camera holic.. hahaha btw yg blakang skuly uh - *muhammad hafiy isyraf hes in standard six...
ok done! haha wait! dont tell me that i forgot to upload my abah??! haha.. hurh yes i already 4got dad! sorry! next time eyh? XD teehee~ DAA!


e.n.d

0 comments: